DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> اعتراف عاشقانه


شهرشیشه ایی

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده

فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده…

اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم

باور نمیکنم اینک بی توام

تا بر همه غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم…

کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ،

با چشمهایم نازت کنم 

در حسرت چشمهایت هستم ،

چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشد

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده 

در حسرت گرمی دستهایت ،

تا کی باید خیره شوم به عکسهایت ،

هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هایت…

کاش بودی و به بهانه هایت نیز راضی بودم

 

 

کاش بودی و من دیگر از سردی نگاهت شاکی نبودم

هر چه خواستم از تو بگذرم از همه چیز گذشتم جز تو ،

هر چه خواستم فراموشت کنم همه را فراموش کردم جز تو ،

هر چه خواستم به خودم بگویم هیچگاه ندیدم تو را ،

چشمهایم را بستم و باز هم دیدم تو را ،

 

 

 

هر چه خواستم دلم را آرام کنم ، 

 

آرام نشد دلم و بیشتر بهانه تو را گرفت ،

 

 

 

هر چه خواستم بگویم بی خیال ،

بی خیالت نشدم و به خیالت تا جایی که فکرش هم نمی کنی رفتم…

میخواستم با تنهایی کنار بیایم ،

دلم با تنهایی کنار نیامد ،

 

 

 

میخواستم دلم را راضی کنم ،

 

یاد تو باز هم به سراغم آمد ،

 

 

 

میخواستم از این دنیا دل بکنم ،

دلم با من راه نیامد …

بگذار اعتراف کنم که دلم در چه حالیست ،

 

 

 

بدجور از نبودنت شاکیست ، 

 

هر جا هستی برگرد که اصلا حالم خوب نیست….

 

 

کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری
 
 

کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی

تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ، 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:,| ساعت 11:7 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ